dijous, 17 d’octubre del 2013

ROBES I CINTES DE COLORS. UN JOC PER ALS MÉS PETITS!

Avui a l'entrar a l'espai de psicomotricitat ens hem trobat amb una sorpresa: - què és això?, - ens hem preguntat. Tots, de mica en mica, ens hi hem anat acostant per descobrir de què es tractava.


                                                                                Hi ha alguna cosa aquí al darrera?
  I ho hem començat a tocar. 
                               Eren robes i cintes de diferents colors i textures: fines, gruixudes, opaques, transparents, brillants, llises, amb dibuixos... tota una col.lecció de teles i mocadors com els que es posa la mare al coll o tenim guardades en algun armari de casa.
Quan ens adonem que a l'estirar-les ens les podem emportar, cada un les fem servir a la nostra manera. 
Per a mi és com el llençol fí del llit.

Jo me l'emportaré cap a un racó


És com el mocador de coll de la mare
  
                                                        Ara em vestiré tota sola!

                                 Jo m'hi amagaré a sota i ningú em veurà

 I qui a a la faldeta de la Saray juga a l'antiquíssim joc del TAT!

                                                                              On ets?
                                                Ah! eres aquí!!Ja t'he trobat!

Ja veieu que un material simple i quotidià però atraient és indispensable per acapar l'interès dels nens i fer-los descobrir tot un món de sensacions.
I tots tenim el sentit del tacte per tocar i saber com són les coses. Deixem-los doncs tocar!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada